dilluns, 9 de setembre de 2013

CADENA VIRTUAL

Amb ganxet, és clar, us deixo la meva aportació per aquesta cadena virtual.

Aquest bloc té el numero 209 que segueix al 208 (és obvi) d'en Tonino's Blog i que va al davant del 210 (que també és obvi), aquest és un dels meus altres blocs,  els meus fogons. Per seguir la cadena heu de clicar en aquest últim que  us abocarà cap a un altre.


Vet aquí una interpretació particular de l'estelada:

Des del fons del mar us deixo aquesta troballa:  uns habitants del fons marí, que també s'han aplegat per demanar allò que ens pertoca, la llibertat. Un lloc on no conto anar mai, però que em fascina.

7 comentaris:

  1. ohhh....quina preciositat !!
    i que original !
    moltes gracies per la teva participació, Merce

    ResponElimina
  2. Uuuuuuaaaalllaaaaaaa!!! que xulo!!!

    Gràcies!!!!

    ResponElimina
  3. M'ho he passat molt bé fent aquest invent d'estelada i m'alegro que us agradi

    ResponElimina
  4. Hola Mercè. Ja estàs enllaçada des del meu Blog a http://toninomyss.blogspot.com.es/2013/09/via-catalana-la-hora-ha-arribat.html

    Gràcies per participar!

    ResponElimina
  5. Una coseta més...

    Pretenem mantenir el Blog-Via en actiu i si s'escau fer d'altres moviments col·lectius com ha estat aquest.

    Si t'interessa seguir en contacte amb els blogs enllaçats per la independència i que t'avisem si ens en pensem alguna altra, envia'ns un correu dient-nos que sí, que vols seguir a

    cadenablogs2013@gmail.com

    Així podrem guardar la teva adreça i enviar-te la informació directament. Gràcies.

    ResponElimina
  6. És una interpretació súper original!! Molt creativa! Et felicito! ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Assumpta, em va semblar de donar-li un punt diferent

      Elimina